Success
NL EN
Let’s talk

Over ons

Onze principes

Samen kunnen we u ontwerpen, creëren, ontwikkelen en ondersteunen bij uw initiatieven. Wij luisteren naar uw behoeften. We bieden een volledig scala aan digitale diensten, houden rekening met technische vereisten en uw unieke zakelijke doelen, we creëren en ontwerpen een product vanuit het oogpunt van de verschillende gebruikers.

Ons werk is gebaseerd op de Agile-principes, zodat u kunt rekenen op duidelijke deadlines en een duurzaam budget. U kunt de processen altijd analyseren en controleren, maar u kunt het ook aan ons toevertrouwen. Op onze beurt vertrouwen wij u graag onze ideeën en professionaliteit toe.

We creëren niet alleen logo’s en branding, we helpen onze klanten boeiende en effectieve bedrijfstools te creëren.

Branding moet eenvoudig, relevant, functioneel en esthetisch zijn.

Het startpunt van elk project is onderzoek.

We voeren altijd een analyse uit: we bestuderen de markt, de concurrenten van het merk, hun logo’s en identiteit, we bestuderen moderne visuele trends in relatie tot het huidige project. We besteden speciale aandacht aan de analyse van het bedrijf zelf, zijn positionering, missie, waarden, doelen en prioriteiten. Ook doelgroeponderzoek is cruciaal: een merk moet dezelfde taal spreken met zijn gebruikers en een emotionele sleutel voor hen vinden.

De volgende fase is de ontwikkeling van het concept, dat conventioneel kan worden onderverdeeld in twee elementen: het intellectuele deel en de visualisatie van het idee. Dit is de moeilijkste en meest verantwoordelijke fase van creatie, onze belangrijkste taak is om een ​​merkimago te creëren – eerst in de vorm van een verbale beschrijving, dan in de vorm van associaties en ten slotte in de vorm van visuele beelden.
Vervolgens gebruiken we de beste versies van het concept om schetsen te maken.

Vervolgens reproduceren we de geselecteerde schetsen in digitaal formaat. We voegen details, verschillende kleuroplossingen en elementen toe. Een harmonieuze combinatie van graphics en visuele constanten verenigd door een gemeenschappelijke filosofie, concept en stijl.

De goedgekeurde versie wordt weergegeven in verschillende formaten voor verschillende media. Indien nodig worden er verschillende versies van het logo gemaakt: full-color, monochroom, zwart en wit. Het afgewerkte logo wordt een belangrijke basis van de huisstijl van het bedrijf.

Vervolgens gaan we verder met het creëren van een huisstijl, een van de belangrijkste instrumenten om een ​​merk op te bouwen.

Dit systeem is de basis van merkvisualisatie. Het is de huisstijl die ervoor zorgt dat een aantal grafische tekens en vormen één integraal beeld vormen dat stilistische eenheid en karakter behoudt.

Om ervoor te zorgen dat de klant uw bedrijf of product gemakkelijk kan onthouden en onderscheiden van anderen, heeft hij visuele contacten nodig met de merksymbolen van het product. We lossen deze taak op met behulp van het creëren van een huisstijl, die een enkel visueel idee van het merk in verschillende vormen van elementen presenteert – op visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, posters. Het is niet voldoende om een ​​effectieve huisstijl te ontwikkelen, het is belangrijk om deze correct te gebruiken. Om dit te doen, maken we een compleet overzicht van regels en aanbevelingen voor het gebruik van de huisstijl met een beschrijving van de kenmerken van het merk en de essentie ervan – een merkboek.

We helpen u een effectieve visuele strategie te ontwikkelen, uw individualiteit te vinden, u te onderscheiden van uw concurrenten en effectieve communicatie met uw publiek te creëren.

Neem contact

Get in touch: